ستون آزاد
گاهنامه ی طنز
 
 

گریفیندور یکی از گروه های چهارگانه در هاگوارتز در مجموعه داستان های هری پاتر است که ویژگی های آن به این صورت می باشد:

 

  • رئیس: پروفسور مینروا مک گونگال
  • رنگ: قرمز و طلایی
  • حیوان: شیردال
  • موسس: گودریک گریفیندور
  • روح: سرنیکلاس دو میمسی پورپینگتون (نیک سربریده)
  • ویژگی خاص: گریفیندوری ها در شجاعت و تفکر به جا معروف هستند
  • مکان: برج گریفیندور در طبقه هفتم واقع است .محل ورود به این برج در پشت قاب بانوی چاق که لباس صورتی بلندی پوشیده است قرار دارد. اگر رمز ورود درست را به او بدهید قاب می چرخد و ورودی برج نمایان می شود.

در سالن عمومی تعداد زیادی میز و صندلی و یک بخاری دیواری وجود دارد.شومینه ی این مکان به شبکه پودر پرواز متصل شده است ولی چون در تمام اوقات روز شبکه ی پرواز شلوغ است، گریفیندوری ها ترجیح می دهند که با جغد با خانواده هایشان تماس بگیرند. در این سالن یک تابلوی اعلانات نیز وجود دارد که در آن اعلامیه های گوناگونی از جمله تاریخ بعدی سفر به هاگزمید، دانش آموزانی که می خواهند کتابهای بقیه را بخرند یا عوض کنند و بچه هایی که به دنبال کارت های شکلات قورباغه ای می گردند وجود دارد. در این سالن دو راه پله نیز وجود دارد: راه پله پسران که به هفت خوابگاه پسرها (هر یک برای یک سال) و راه پله دختران که به هفت خوابگاه دختران (هر یک برای یک سال) راه دارند. راه پله دختران طوری جادو شده که اگر پسری از پله ها بالا بیاید، شکلش به طور موقت به یک سرسره سنگی تبدیل می شود و او را به پایین پله ها می فرستد. بنا بر کتاب تاریخ هاگوارتز، مؤسسان باور داشتند که دختران قابل اعتمادتر از پسران هستند به همین دلیل این جادو فقط برای راه پله دختران مؤثر است و برای راه پله پسران، جادویی در نظر گرفته نشده است. هر یک از خوابگاه ها به صورت یک اتاق دایره ای شکل است که پنجره هایش به سوی محوطه ی هاگوارتز باز می شود و دارای تخت های پرده دار می باشد.تیم کوییدیچ گریفیندور برای اولین بار بعد از 1984 جام کوییدیج را در سال تحصیلی 1994-1993 برد. آنها در سال 1996-1995 نیز موفق به انجام این کار شدند. رنگ رداهای این تیم قرمز است.

بعضی از اعضای شناخته شده این گروه:

هری پاتر - رون ویزلی - هرمیون گرنجر - جینی ویزلی - جرج و فرد ویزلی - نویل لانگ باتم - سیموس فینیگان - دین توماس - پروتی پتیل - برادران کریوی - آلبوس دامبلدور - جیمز پاتر - لیلی اوانز - سیریوس بلک - ریموس لوپین - اولیور وود


 

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, :: 16:27 :: توسط : mahdi235

 

آلاهومورا (در مجموعه کتاب های هری پاتر) طلسمی برای بازکردن درب های قفل شده است.

اکسپلیارموس:خلع سلاح

آوادا کداورا بدترین نفرین از نفرین های نابخشودنی است. دارای نور خیره کنندۀ سبز و صدایی مانند صدای جویبار است. این طلسم، انسان را بدون برجای گذاشتن اثری می‌کُشد.

این طلسم با نوری به رنگ سبز فسفری، قابل شناسایی است؛ فردی که با این طلسم، مورد حمله قرار گیرد، بی درنگ و بدون هیچ نشانه‌ای می‌میرد. این طلسم از جملهٔ آن طلسم هایی است، که استفاده از آن توسط جادوگران، جرم محسوب می‌شود و غالباً توسط مرگخواران (طرفداران لرد ولدرمورت یا همان لرد سیاه)، اجرا می‌شود. تنها کسی که از آن جان سالم به در برده است، هری پاتر است که طلسم فقط توانسته زخمی را به صورت صاعقه روی پیشانی‌اش قرار دهد و این صاعقه، وسیلهٔ ارتباطی، بین هری پاتر و لرد ولدرمورت است. در اصل «آوادا کداورا» در زبان آرامی به معنی "بگذار آن چیز نابود شود" می‌باشد. طریقهٔ درست خواندن آن، «آبرا کادابرا» است.

اَپِرِسیوم طلسمی برای نمایان کردن نوشته‌هایی است که با مرکب نامرئی نوشته شده است.


ریکتو سمپرا:خنده اور

اینسندیو:آتش می‌زند

تارانتالگرا:پاها خود بخود شروع بدویدن می‌کنند

فاینیت/اینکانتاتم:خنثی کردن طلسمها

سرپنسورتیا:ماری در جلوی شخص مورد نظر می افتد و به او حمله می‌کند

اپاره سیوم:نمایاندن نوشته هائی که با مرکب نامرئی نوشته شده اند

لوموس:پدیدار شدن نور نسبتاً ضعیفی در انتهای چوبدستی

ریدیکیولس:خنده دار کردن شکلک لولوخورخوره

ایمپریو :شخص طلسم شده را تحت فرمان طلسم کننده قرار می‌دهد

ایمپرویوس:باعث می‌شود در هنگام باران ابی روی عینک نماند

موبیلیاروس:جابجا کردن اشیاء

دی سندیوم:جا بجا کردن اشیاء یا انداختن جسمی از جائی بجای دیگر

نوکس:خاموش کردن نور چوبدستی

فرولا:باند پیچی کردن

موبیلیکورپوس:هدایت شخص مورد نظر مانند یک عروسک خیمه شب بازی

مورس موردر:توسط مرگخواران برای بوجود اوردن علامت شو بکار برده می‌شود

اسکرجیفای:تمیز کردن وسایل و همینطور ناپدیدکننده انها

لوکوموتورترانک:به‌وسیله ان اشیا را بلند میکنی و بمحل مورد نظر انتقال میدهی(جا بجائی اشیا)

اونسکو:ناپدید کردن وسایل

سی لنسیو:شخص مورد نظر قادر به تکلم نخواهد بود

ریپارو:سر هم کردن جسم خرد شده

ایمپدیمنتا:شخص مورد نظر در جایش میخکوب می‌شود و توانائی نزدیک شدن به شما را نخواهد داشت/در واقع یک طلسم بازدارنده است

له جی لی منس:ذهن خوانی

استیو پفای:بی هوش می‌کند

فلگریت:ایجاد علامت روی مکان یا جسم مورد نظر مانند روی در

ریداکتو:انفجار جسم یا شخص مورد نظر/البته ممکنست روی انسان اثرات متفاوتی بر جای گذارد

کولوپورتوس:قفل کردن خود بخود در

پروتگو:طلسم محافظت یا در واقع ضد طلسم/باعث می‌شود طلسمی که به سویت پرتاب شده به سمت پرتاب کننده اش بازگردد

اوداکداورا(Avadakedavra):طلسم مرگ!/شخص مورد نظر را بلافاصله خواهد کشت و هیچ ضد طلسمی ندارد/ویدا اسلامیه ان را با عنوان:(اجی مجی لا ترجی) هم بکار برده است

آناپندو:باز کردن مجرای تنفسی/این طلسم در کتاب 6 برای باز کردن راه تنفس یکی از دانش آموزان که غذا در گلویش گیر کرده بود بکار رفته است.

اپیسکی:ترمیم بینی و جلوگیری از خونریزی ان/احتمالاً برای سایر قسمت‌های بدن هم کاربرد دارد

ابلیوی اَت:حافظهٔ طلسم شده را تغییر می‌دهد

ریله شیو:اشخاصی را که مشغول دعوا می‌باشند از هم جدا می‌کند

ترجیو:زدودن خون از بدن

له وی کورپوس:طلسم غیرلفظی می‌باشد که باعث می‌شود فرد مورد نظر از مچ پا در هوا معلق نگه داشته شود

لیبراکورپوس:ضد طلسم له وی کورپوس (دو طلسم قبل توسط اسنیپ اختراع شده اند) (غیر لفظی)

مافلیاتو:صدای وزوزی غیر قابل شناسائی در گوش اشخاص مجاور ایجاد می‌کند و باعث می‌شود بتوانی بدون ان که کسی صحبتت را بشنود با کس دیگری صحبت کنی

هومونوم ره ولیو:وجود شخص غریبه را در مکانی ، مشخص می‌کند

سکتوم سمپرا :در بدن شخص طلسم شده شکاف هایی را به وجود می‌آورد

دیفندو:جدا کردن چیزی از جسم مورد نظر/به‌عنوان مثال:کندن جلد کتاب از صفحاتش

اوپاگنو:در کتاب 6 فصل 14 هنگامی که هرمیون میخواهد به پرنده هائی که از غیب ظاهر کرده دستور دهد به رون حمله کنند از این طلسم استفاده می‌کند

لنگلاک:باعث میشه زبونت به سقف دهنت بچسبه و نتونی صحبت کنی

اسپه سیالس ری وه لیو:طلسمی که اجزای سازنده یک سم را تجزیه می‌کند و باعث می‌شود ما بتوانیم اجزای سازنده سم را تشخیص بدهیم و پادزهر(نوشدارو) ان را بسازیم/احتمالاً نام علمیش:(جادوی افشاگر اسکارپین)میباشد

کروشیو:طلسم شکنجه گر

آگوامنتی :از نوک چوبدستی آب خارج می‌شود

سکتوم سمپرا :طلسم معروف پروفسور اسنیپ که بعد از اجرای ان ظربات نامرئی شمشیر با بدن قربانی نقش می‌بندد و در صورت معالجه نشدن سریع ، فرد سریعا تمام خون خود را از دست می‌دهد این طلسم در کتاب هری پاتر و شاهزادهٔ نیمه اصیل معرفی شد


 


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, :: 16:26 :: توسط : mahdi235

سیوِروس اسنِیپ (به انگلیسی: Severus Snape) یکی از شخصیت های دائمی سری داستان های رولینگ می‌باشد.  اسنیپ استاد درس معجون‌سازی در مدرسه هاگوارتز بود و مسئولیت سرپرستی سالن اصلی گروه اسلایترین را نیز بر عهده داشت.
او از ابتدا انسانی بدذات و فریب کار می‌نمود که بینی عقابی و موهای چرب بلند داشت و ردای سیاهی که او را شبیه
خفاشی کرده بود و در هنگام راه رفتن در پشت سرش کشیده می‌شد.

پاتر از ابتدا ،  اسنیپ را فردی غیر قابل اعتماد می‌دانست و به وی علاقه ‌ای نداشت اما در پایان اولین داستان رولینگ (هری پاتر و سنگ جادو) مشخص شد که تلاش کرده‌ است تا جان هری را نجات دهد.

سیوروس از پدر مشنگ خود یعنی توبیاس اسنیپ و مادر جادوگرش یعنی آیلین پرنس به دنیا آمد.او دشمنی دیرینه‌ای با جیمز پاتر (پدر هری)، سیریوس بلک ( پدر خواندهٔ هری ) و همچنین ریموس لوپین و پیتر پتی‌گرو (دوستان والدین هری) داشت.

او زمانی‌که محصل مدرسه هاگوارتز بود، استعداد و موفقیت زیادی در دروس معجون سازی و جادوی سیاه از خود نشان داد و بعد از پایان تحصیلش هم در مدرسه هاگوارتز به تدریس درس معجون سازی اشتغال یافت.

سیوروس اسنیپ خود را شاهزادهٔ دورگه می نامید که دلیلش نیمه جادوگر بودن او ( پدر وی جادوگر نبود ) و استفاده از نام خانوادگی مادر جادوگرش ( پرنس به معنی شاهزاده ) بود.
اسنیپ زمانی
مرگ خوار بوده است و بعدا ظاهراً به محفل ققنوس پیوسته است تا علیه لرد ولدمورت فعالیت کند. آلبوس دامبلدور در این زمینه به او اعتماد کامل دارد، اما این قضیه مورد شک بسیاری و از جمله هری پاتر است. در کتاب ششم هری پاتر و شاهزاده دورگه، اسنیپ در میان بهت همگان آلبوس دامبلدور را با طلسم "آواداکداورا" به قتل می‌رساند.هر چند که در کتاب هری پاتر و یادگاران مرگ معلوم می‌شود که تمامی اینها یک نقشهٔ بسیار جالب بین دامبلدور و او بوده است و هری به خاطر همین اسم یکی از فرزندان خود را آلبوس سیو‌روس میگذارد ، به یاد دو مدیر شجاع هاگوارتز. ودر اینجا به پسرش آلبوس سیوروس می‌گوید:

 "ما نام تورو آلبوس سیوروس گذاشتیم. نام دو مدیر شجاع هاگوارتز.
که یکیشون که اسلایترینی بود شاید شجاعترین مردی بود
که در تمام عمرم دیدم...'

در کتاب هفتم راز اسنیپ به دست خود او فاش می‌شود و آن عشق اسنیپ به مادر هری لیلی بوده است.ولی بعد ها به دلیل گرایشش به جادوی سیاه باعث جدایی اش از او وازدواج لیلی با جیمز پاتر می‌شود. این مسئله و دشمنی های گذشته دلیل تنفر اسنیپ از جیمز پاتر بوده است . سرانجام اسنیپ نا خواسته با خبر چینی نزد ولدومورت باعث مرگ پدر و مادر هری می‌شود.اما مرگ لیلی اسنیپ را دچار اندوه و عذاب وجدان شدیدی می‌کند و همین حادثه او را از سمت تاریکی به روشنایی سوق می‌دهد.

اسنیپ بعد از آن حادثه همواره طرفدار هری واز یاران وفادار محفل ققنوس بوده است.

در آغاز کتاب هفتم، او مدیر مدرسۀ هاگوارتز می‌شود.

و سرانجام، در لحظاتی پیش از مرگ برای روشن شدن حقیقت خاطراتش را به هری منتقل می‌کند و آخرین جمله‌ای که بیان می‌دارد این است او به هری می‌گوید:

به من نگاه کن.

آنگاه با نگاه به چشمان سبز هری می‌میرد چشمانی که کاملا شبیه چشمان مادرش لیلی است.

در سری فیلم های هری پاتر، آلن ریکمن نقش اسنیپ را ایفا می‌کند.


 


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, :: 16:26 :: توسط : mahdi235

بلاتریکس لسترنج
جنسیت: مونث
رنگ مو: سیاه
رنگ چشم: تیره و نافذ
گروه: اسلایترین
نژاد: اصیل‌زاده
عضویت در: مرگ‌خواران
بازیگر فیلم‌ها: هلنا بونهام کارتر
اولین حضور در: هری پاتر و جام آتش

نخستین بار، هری در قدح اندیشه دامبلدور هنگامی بلاتریکس را مشاهده می‌کند که وی را برای شکنجه فرانک و آلیس لانگ‌باتم محاکمه می‌کردند. او زنی با موهای نرم و برق سیاه، لبان باریک، چشمان تاریک و پوست رنگ پریده است. وی خود را وفادارترین مرگ‌خوار لرد ولدمورت می‌داند و به خاطر او حاضر است دست به هر جنایتی بزند. از جنایاتی که او در کتابها مرتکب آن می‌شود می‌توان به شکنجه فرانک و آلیس لانگ‌باتم تا سرحد جنون و قتل سیریوس بلک و فرد ویزلی اشاره کرد. او سرانجام به دست مالی ویزلی که در پی گرفتن انتقام پسر خود است، کشته می‌شود.

بلاتریکس بلک در سال ۱۹۵۱ از کیگانوس بلک و در ولارویسر به دنیا آمد.
او بعد از فارغ التحصیل شدن از مدرسه جادوگری هاگوارتز با رودولفس لسترانج ازدواج کرد و هیچگاه فرزندی نداشت.
بلاتریکس توسط اصالت نژادی جادوگری خود و همسرش به بسیاری از شخصیت‌های داستان وابسته است. او دو خواهر جوان به نام‌های آندرومیدا و نارسیسا داشت. آندرومیدا با یک مشنگ (تد تانکس)ازدواج کرد و به همین دلیل از خانواده بلک طرد شد، نارسیسا نیز با لوسیوس مالفوی ازدواج نمود.
بدین ترتیب بلاتریکس دختر عموی سیریوس و ریگولاس بلک و همچنین خالهٔ نیمفادورا تانکس و دراکو مالفوی به حساب می‌آید.

 


 

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, :: 16:25 :: توسط : mahdi235

دانلود ۶ تا از کتابای هری پاتر

http://rapidshare.com/files/113189921/J._20K._20Rowling_20-_201_20-_20Harry_20Potter_20and_20the_20Sorcerer_27s_20Stone.pdf
http://rapidshare.com/files/113189977/J._20K._20Rowling_20-_202_20-_20Harry_20Potter_20and_20the_20Chamber_20of_20Secrets.pdf
http://rapidshare.com/files/113190032/J._20K._20Rowling_20-_203_20-_20Harry_20Potter_20and_20the_20Prisoner_20of_20Azkaban.pdf
http://rapidshare.com/files/113190114/J._20K._20Rowling_20-_204_20-_20Harry_20Potter_20and_20the_20Goblet_20of_20Fire.pdf
http://rapidshare.com/files/113190178/J._20K._20Rowling_20-_205_20-_20Harry_20Potter_20and_20the_20Order_20of_20the_20Pheonix.pdf
http://rapidshare.com/files/113190598/J._20K._20Rowling_20-_206_20-_20Harry_20Potter_20and_20the_20Half_20Blood_20Prince.p


 

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, :: 16:25 :: توسط : mahdi235

 
لونا لاوگود
جنسیت: مونث
رنگ مو: طلایی
عضویت در: ارتش دامبلدور
اولین حضور در: هری پاتر و محفل ققنوس
لونا لاوگود (به انگلیسی: Luna Lovegood) شخصیتی داستانی در مجموعهٔ هری پاتر است. وی دختر زنوفیلیوس لاوگود یکی از دانش آموزان مدرسهٔ علوم و فنون جادوگری هاگوارتز است که در گروه ریونکلا درس می‌خواند. او در پنجمین رمان این مجموعه یعنی هری پاتر و محفل ققنوس ناگهانی سر و کله‌اش پیدا می‌شود و جوآن رولینگ در کتابش او را به طور غیر معمول زیبا، با موهایی بلند و طلایی، چشمانی نقره‌فام و نگاهی خیره توصیف می‌کند. لونا هم سن و سال جینی ویزلی است و نقش مهمی را در همراهی با هری و همکلاسیهایش برای رفتن به سازمان اسرار و جنگیدن، ایفا می‌کند. در اقتباس سینمایی این کتاب، نقش لونا را ایوانا لینچ (Evanna Lynch) بازی می‌کند که به عقیده رولینگ برای ایفای این نقش عالی و بی عیب و نقص است
 

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, :: 16:21 :: توسط : mahdi235

 

روپرت الکساندر لوید گرینت زاده ی 24 اوت 1998 بازیگر انگلیسی است که به خاطر بازی در نش رون ویزلی در سری فیلم های هری پاتر به شهرت رسید.

او در 24 اوت 198 در انگلستان بدنیا امد. و در جولای 2004 تحصیلات دبیرستان خودرا به پایان رساند. او به گلف علاقه دارد.و یک کامیون بستنی خریده است.

فیلم شناسی:

هری پاترو سنگ جادو

تاندرپنتز

هری پاتر و تالار اسرار

هری پاترو زندانی ازکابان

هری پاتر و جام اتش

اموزش رانندگی

هری پاترو محفل ققنوس

هری پاتر و شاهزاده ی 2رگه

هری پاترو یادگاران مرگ

جوایز:

برنده-young artist award for most promising newcomer

نامزد-empire award for best debut

نامزد-young artist award for best ensemble in a feature film

نامزد-phoenix film critics society award for best acting ensemble

نامزد-MTV movie awards for best on-screen team


 

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, :: 16:20 :: توسط : mahdi235

توماس اندرو فلتون متولد22 سپتامبر 1987 اکنسینگتون واقع در لندن انگلستان است.او بازیگری را از سن8 سالگی ااغاز کردوبه پیشنهاد یکی از دوستان خانوادگی خودش نیز یک زن بازیگر بودوبه صورت جدی خواستار ورود به دنیای سرگرمی سازی شد.برای همین در چندین نمایش ایفای نقش کردو پس از اشنایی بایک  مدیر بازیگریابی  به مسیرهای جدید کشیده شد2هفته پس از ان دیدارهمراه400 کودک دیگر در 1 تست بازیگری شرکت کردو نقش خوبی در هری پاتر و سنگ جادو به دست اوردکه با مطرح شدن فیلم در عرصه ی بین المللی او نیز جایگاه تازه ای رسید.تام علاوه بر بازیگری یک خواننده ی باهوش نیز هست او خواندن را از 7 سالگی وبا عضویت در گروه کلیسا اغاز کرد سپس در مدرسه عضو گروه 4 نفره شد وحتی پیشنهاد عضویت به عنوان مدیریت گروه کلیسا ی جامع گلیفورد را هم دریافت کرد. تام به  ورزش نیز علاقه داردو در فوتبال- اسکیت روی یخ-بسکتبال- کریکت- شنا و تنیس نیز مهارت دارد او که 185 سانت قد دارد به خاطر سوئی شرتهای بزرگی که می پوشد معروفیت دارد.

 


 

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, :: 16:18 :: توسط : mahdi235

نام کامل:اما شارلوت دوئز واتسون

تولد:15 اوریل سال 1990

محل تولد:پاریس - فرانسه

اما واتسون با نام کامل اما شارلوت دوئز واتسون(به انگلیسی:Emma charlotte duerre watson )متولد 15 اوریل 1990 (16 اردیبهشت 1369)بازیگرو مانکن انگلیسی متولد فرانسه است که  یکی از 3 بازیگر اصلی مجموعه ی هری پاتر در نقش هرمیون گرینجر می باشد.

اما در پاریس فرانسه بدنیا امد. دختر جاکولین لوسبی و کریس واتسون که هر دو شغل وکالت داشتند.لازم به ذکر است که مادر بزرگ  اما واتسون یک فرانسوی است.اما تا5 سالگی در فرانسه بود و قبل از اینکه  همراه با مادرش و برادر کوچکترش الکس به اکسفورد نقل مکان کنند پدرو مادرش از هم جدا شده بودند.

واتسون از 6 سالگی/علاقهبه بازیگری داشت/وبرای چن سالی او در شعبه اکسفورد دلیجان تئاتر و هنر اموزش دید. و ببصورت پاره وقت نیز در تئاتر مدرسه ای خوانندگی -بازیگری و رقص را نیز اموزش دید.

او به رقص و ورزش علاقه ی زیادی دارد و  از بازی های هاکی و تنیس لذت می برد. و ماهیگیری را نیز می پسندد. او معمولا وقت خودرا با بازیهای رایانه ای و پینگ پونگ می گذراند.خوانواده ی او دارای 2 گربه به نامهای دومین و بابلز است که متعلق به او و برادرش هستند.بازیگران مورد علاقه ی او جانی دپ و جولیا رابرتز است.

 


 

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, :: 16:17 :: توسط : mahdi235

 

تصویری از سرتیم حفاظت احمدی نژاد. (سمت راست احمدی نژاد)

احمدی نژاد: آقای خاتمی داشته باش. فکر کردی خانمهای خارجی فقط طرف شما میان؟ ما هم بله!

احمدی نژاد: این عکسها رو حتما به آقای خاتمی نشون بدید!

خاتمی: محمود جون خودت رو هم بکشی به گردپای من نمی رسی!

محافظ احمدی نژاد: محمود زود برو تو ماشین تا با چوب نزدم تو سرت!

توجه بیش از حد مستمعین!

محسن رضایی: ای خدا. از دست محمود فرار کردم. حالا گیر عادل افتادم!

میرحسین: به به. چه حاج آقای خوشگلی! یه ماچ بده!

کروبی: قبل از تو محمود ازم ماچ گرفت. تروخدا ولم کن


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, :: 20:11 :: توسط : mahdi235
درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستون آزاد و آدرس v.d.f.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 100
بازدید کل : 26616
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


کد پیغام خوش آمدگویی
Type in a word or phrase: