مهمژ
 
ستون آزاد
گاهنامه ی طنز
 
 

اگه عضو هم نمی شین نظرم نمیدین اقلا راي بدین!!!!!!!!!!!!!




امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه

نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت9:49---11 اسفند 1390
سلام.

ممنون که به وبلاگم سرزدید.

لینک شدید
اگر خواستید وبلاگ منو لینک کنید


فیــــــــــــــــــــــــصل
ساعت0:21---11 اسفند 1390
goooooooooooooooooooooooooooood

داود
ساعت22:32---10 اسفند 1390
سلام مهدی ممنونم از نظرت راجب وبلاگم من لینک کردمت با اجازت در بخش تبادل لینک اتوماتیک خودمو لینک کردم موفق باشی by.

ahmad
ساعت21:55---10 اسفند 1390
سلام چاکرتم قالب تو هم خیلی قشنگ فقط بگو خودتو لینکیدی اگه نلینکیدی کنترل مکنم میلینکمت :راستی به نظرت وبم رو بزرگ ترکنم یا چه مطالبی بزارم بهم خبر بده تا صبح انمX

ahmad
ساعت21:24---10 اسفند 1390
سلام عزیزم من با تبادل لینک موافقم ولی وقت ندارم نگاه کن اقایی کن منو بلینک بعد بیا وبیم خودتو بلینک با تشکر از بازدیدت از وبم

احمد
ساعت21:09---10 اسفند 1390
سلام دوست من از این که امدی و نظر دادی خیلی ممنونم من شما رو لینک کردم شما هم من رو با عنوان دانلود کتاب کامپیوتر لینک کن اینم ادرس وبلاگمه
http://ketabekampiuoter.loxblog.com/


haniye
ساعت15:36---5 اسفند 1390
salam!
eyval kheili behtar shode!
ham ghalebesh ghashange ham morattabtar shode!
movaffagh bashi!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 20 بهمن 1398برچسب:, :: 21:32 :: توسط : mahdi235

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستون آزاد و آدرس v.d.f.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 100
بازدید کل : 26616
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



کد پیغام خوش آمدگویی
Type in a word or phrase: